Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אדל בספלוב וטום קשתי / אדל בספלוב בראיון חושפני ל"אנשים" : קשתי פגש באירוע את האקסית המיתולוגית וכוכבת itgirls, אדל בספלוב והשניים נמנעו מליצור קשר.

אדל בספלוב וטום קשתי / אדל בספלוב בראיון חושפני ל"אנשים" : קשתי פגש באירוע את האקסית המיתולוגית וכוכבת itgirls, אדל בספלוב והשניים נמנעו מליצור קשר.. יכולנו לחשוד שהוא בעצם טום קשתי, אם האקס עצמו לא היה נוכח במקום והיה עד להחלפת הנוזלים הפומבית. תשאלו את אדל בספלוב וטום קשתי שקוטפים קמפיינים ועשרות אלפי דולרים. טום קשתי הוא לא רק פנים יפות, מסתבר שמעבר לכריזמה האין סופית והמג'יק מסתתר בחור רגיש שהחשיפה. אדל בספלוב, האקסית של תום קשתי ( או יותר נכון הוא האקס שלה) הגיעה להשקת סניף הדגל של טוונטי סיקס שם היא מככבת כפרזנטורית של החברה, מה שהצדיק את הגעתה למקום בלימוזינה מפוארת. אולי כי לא ממש רצינו להאמין בזה ואולי כי הם היו הזוג הכי מקסים מצחיק בתכנית המירוץ למליון, אבל משהו בנו פשוט לא נתן לשחרר, האם זה באמת הסוף של אדל וטום?

לא עבר חודש מאז עברה יוצאת המירוץ המיליון להתגורר עם בן זוגה בניו יורק, וכבר היא הוקפצה לביקור בזק אין יוצא ריאליטי שלא יושב עכשיו ומביט בעגמומיות אל מול החיים של אדל בספלוב, אקסית המירוץ למיליון וטום קשתי, שהצליחה בכישורי על למנף לעצמה קריירה אמיתית. אהובים שלנו, תודה תודה תודה, מסרו השניים בהודעה משותפת לאחר הזכייה. הצטרפו לאדל לסיבוב בדיוטי פרי, למרות שהיא. ואיך נפגשו יובל שרף וטום קשתי במשחק של בני יהודה? ובואו נודה, מלהקי הפסטיגל לא חושבים טוב אם הם עדיין לא ליהקו את אדל.

מי צריך מיליון? אדל בספלוב בשמלת כלה
מי צריך מיליון? אדל בספלוב בשמלת כלה from ynet-images1.yit.co.il
עוד הפציעו הזוג הנשוי הטרי סיוון קליין ובעלה זיו קורן שנישאו לפני פחות מחודשיים, טהוניה רובל בוגרת הדוקו ריאלטי החדש היחידה, שפגשה את הצ'ילבה עדי שילון. ואיך נפגשו יובל שרף וטום קשתי במשחק של בני יהודה? הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏אדל בספלוב‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר. אדל בספלוב בודקת כמה הדיוטי פרי באמת יותר זול? גם ארי שמאי הפתיע כשהגיע עם בת זוג חדשה ושעירה במיוחד, כלבתו האהובה. אביה, מארק בספלוב, הוא איש עסקים המתגורר בקייב, נשוי בשנית, ומקשר זה יש לה אח קטן. אדל בספלוב אהובה אלפרון אהובה עוזרי אהוד ברק אוולין גואל אוכל אופנה אופנוע אור גרוסמן אור דניאל אוריאל יקותיאל אורלי וילנאי אורנה בנאי אורנה דץ אושרי כהן אושרת קוטלר איגי וקסמן איזבו אייל ברקוביץ אייל גולן אייל שני איילה חסון איילה רשף אילן רבינוביץ' אילנית לוי אינה אינטרנט אינטרנט ומחשבים אינסטגרם איציק זוהר אירוויזיון איריס בראון. כיום אחי לא רוצה שאני אדבר על הסמים.

אדל בספלוב אהובה אלפרון אהובה עוזרי אהוד ברק אוולין גואל אוכל אופנה אופנוע אור גרוסמן אור דניאל אוריאל יקותיאל אורלי וילנאי אורנה בנאי אורנה דץ אושרי כהן אושרת קוטלר איגי וקסמן איזבו אייל ברקוביץ אייל גולן אייל שני איילה חסון איילה רשף אילן רבינוביץ' אילנית לוי אינה אינטרנט אינטרנט ומחשבים אינסטגרם איציק זוהר אירוויזיון איריס בראון.

אדל בספלוב, האישה הכי מדהימה ומיוחדת שקיימת. אביה, מארק בספלוב, הוא איש עסקים המתגורר בקייב, נשוי בשנית, ומקשר זה יש לה אח קטן. אופיר כהן יש לי הרבה לספר לך כתבתי מכתב שיאמר את הכול זה לא שאני עוד בורח. פייסבוק מאפשר לאנשים לשתף והופך את העולם. אדל בספלוב בחזית מול העוקבים באינסטגרם. הוא במקום אחר עכשיו והוא קצת מתבייש בעבר. לא עבר חודש מאז עברה יוצאת המירוץ המיליון להתגורר עם בן זוגה בניו יורק, וכבר היא הוקפצה לביקור בזק אין יוצא ריאליטי שלא יושב עכשיו ומביט בעגמומיות אל מול החיים של אדל בספלוב, אקסית המירוץ למיליון וטום קשתי, שהצליחה בכישורי על למנף לעצמה קריירה אמיתית. אדל בספלוב, האקסית של תום קשתי ( או יותר נכון הוא האקס שלה) הגיעה להשקת סניף הדגל של טוונטי סיקס שם היא מככבת כפרזנטורית של החברה, מה שהצדיק את הגעתה למקום בלימוזינה מפוארת. עד שפגשה את האיש שתרמה לו מח עצם. אדל בספלוב אהובה אלפרון אהובה עוזרי אהוד ברק אוולין גואל אוכל אופנה אופנוע אור גרוסמן אור דניאל אוריאל יקותיאל אורלי וילנאי אורנה בנאי אורנה דץ אושרי כהן אושרת קוטלר איגי וקסמן איזבו אייל ברקוביץ אייל גולן אייל שני איילה חסון איילה רשף אילן רבינוביץ' אילנית לוי אינה אינטרנט אינטרנט ומחשבים אינסטגרם איציק זוהר אירוויזיון איריס בראון. גם ארי שמאי הפתיע כשהגיע עם בת זוג חדשה ושעירה במיוחד, כלבתו האהובה. תשאלו את אדל בספלוב וטום קשתי שקוטפים קמפיינים ועשרות אלפי דולרים. דאיטי דאיטי וטום קשתי לא ביחד.

איזו חוויה מטורפת עברנו יחד אתכם העונה הזאת. טום קשתי הוא לא רק פנים יפות, מסתבר שמעבר לכריזמה האין סופית והמג'יק מסתתר בחור רגיש שהחשיפה. יכולנו לחשוד שהוא בעצם טום קשתי, אם האקס עצמו לא היה נוכח במקום והיה עד להחלפת הנוזלים הפומבית. תשאלו את אדל בספלוב וטום קשתי שקוטפים קמפיינים ועשרות אלפי דולרים. לא עבר חודש מאז עברה יוצאת המירוץ המיליון להתגורר עם בן זוגה בניו יורק, וכבר היא הוקפצה לביקור בזק אין יוצא ריאליטי שלא יושב עכשיו ומביט בעגמומיות אל מול החיים של אדל בספלוב, אקסית המירוץ למיליון וטום קשתי, שהצליחה בכישורי על למנף לעצמה קריירה אמיתית.

טום קשתי רווק טרי, במפגש מביך עם האקסיות | TMI
טום קשתי רווק טרי, במפגש מביך עם האקסיות | TMI from images.maariv.co.il
האקס טום קשתי, הפתיע והגיע. אדל בספלוב חטפה הרבה כאפות אבל לא בכתה. אותנו דווקא עניין סשן החלפת הנוזלים שלה עם הבויפרינד החדש שלא השאיר שום מקום לדימיון. קשתי פגש באירוע את האקסית המיתולוגית וכוכבת itgirls, אדל בספלוב והשניים נמנעו מליצור קשר. דאיטי דאיטי וטום קשתי לא ביחד. אדל נמצאת כרגע לפני גיוס, לשמחתנו היומן שלה עמוס עד למועד הגיוס. ואיך נפגשו יובל שרף וטום קשתי במשחק של בני יהודה? מגי אזרזר, מושיק גלאמין, אדל בספלוב, אילנית לוי, ג'וי ריגר רינת גבאי ועוד).

טום קשתי, אדל בספלוב (צילום:

אז איך אדל בספלוב, טום באום ולירון רביבו הגיבו? , אדל בספלוב וטום קשתי. תשאלו את אדל בספלוב וטום קשתי שקוטפים קמפיינים ועשרות אלפי דולרים. פליטת המירוץ למיליון אדל בספלוב ניצלה את מסיבת הגיוס שלה כדי להציג את החבר החדש. לפני שנה תרמה אדל בספלוב מח עצם, ונמצאה מתאימה להציל את חייו של רמי בוכריס, אב לשלוש בנות. אדל בספלוב מגיעה למסדר בביקיני לבן. אולי כי לא ממש רצינו להאמין בזה ואולי כי הם היו הזוג הכי מקסים מצחיק בתכנית המירוץ למליון, אבל משהו בנו פשוט לא נתן לשחרר, האם זה באמת הסוף של אדל וטום? יריב נתי, הסוכן של אדל וטום, מצליח לכם! גם ארי שמאי הפתיע כשהגיע עם בת זוג חדשה ושעירה במיוחד, כלבתו האהובה. אדל בספלוב בחזית מול העוקבים באינסטגרם. אדל בספלוב קופצת לצילומי קמפיין בארץ. כאילו לא די בזה, קשתי עתיד להיכנס בקרוב לאולפן ההקלטות כדי להקליט את השיר החדש שלו. היא רוצה להראות לאנשים שהיא לא ילדה מפונקת שגדלה עם כפית זהב בפה אלא ג'וחה.

היא רוצה להראות לאנשים שהיא לא ילדה מפונקת שגדלה עם כפית זהב בפה אלא ג'וחה. אדל בספלוב חטפה הרבה כאפות אבל לא בכתה. גם ארי שמאי הפתיע כשהגיע עם בת זוג חדשה ושעירה במיוחד, כלבתו האהובה. אהובים שלנו, תודה תודה תודה, מסרו השניים בהודעה משותפת לאחר הזכייה. אדל בספלוב בחזית מול העוקבים באינסטגרם.

אדל בספלוב והחבר צמודים
אדל בספלוב והחבר צמודים from img.mako.co.il
היא ללא ספק תעשה את הפסטיגל לשיא של החיים! יריב נתי, הסוכן של אדל וטום, מצליח לכם! אם הבגידה של קשתי לא הספיקה, בספלוב גילתה באותה תקופה שלאחיה התאום יש בעיה גדולה יותר. אדל בספלוב מגיעה למסדר בביקיני לבן. אדל בספלוב חטפה הרבה כאפות אבל לא בכתה. מגי אזרזר, מושיק גלאמין, אדל בספלוב, אילנית לוי, ג'וי ריגר רינת גבאי ועוד). אביה, מארק בספלוב, הוא איש עסקים המתגורר בקייב, נשוי בשנית, ומקשר זה יש לה אח קטן. קשתי פגש באירוע את האקסית המיתולוגית וכוכבת itgirls, אדל בספלוב והשניים נמנעו מליצור קשר.

דאיטי דאיטי וטום קשתי לא ביחד.

אדל בספלוב מגיעה למסדר בביקיני לבן. טום קשתי הוא לא רק פנים יפות, מסתבר שמעבר לכריזמה האין סופית והמג'יק מסתתר בחור רגיש שהחשיפה. אז איך אדל בספלוב, טום באום ולירון רביבו הגיבו? פליטת המירוץ למיליון אדל בספלוב ניצלה את מסיבת הגיוס שלה כדי להציג את החבר החדש. הוריה התגרשו כשהיא ואחיה התאום היו בני חודשיים. אדל בספלוב, מי שהייתה בת הזוג של טום קשתי במירוץ למיליון וכיכבה בעונה הראשונה של it girls הצטרפה לעונה השנייה של היחידה. הוא במקום אחר עכשיו והוא קצת מתבייש בעבר. הצטרפו לאדל לסיבוב בדיוטי פרי, למרות שהיא. אדל בספלוב אהובה אלפרון אהובה עוזרי אהוד ברק אוולין גואל אוכל אופנה אופנוע אור גרוסמן אור דניאל אוריאל יקותיאל אורלי וילנאי אורנה בנאי אורנה דץ אושרי כהן אושרת קוטלר איגי וקסמן איזבו אייל ברקוביץ אייל גולן אייל שני איילה חסון איילה רשף אילן רבינוביץ' אילנית לוי אינה אינטרנט אינטרנט ומחשבים אינסטגרם איציק זוהר אירוויזיון איריס בראון. אדל בספלוב ביקרה השבוע בדיוטי פרי על מנת לבדוק כמה באמת יותר זול לקנות שם מתנות לקראת תקופת החגים שמתחילה ממש עכשיו!! כאילו לא די בזה, קשתי עתיד להיכנס בקרוב לאולפן ההקלטות כדי להקליט את השיר החדש שלו. יריב נתי, הסוכן של אדל וטום, מצליח לכם! אדל בספלוב קופצת לצילומי קמפיין בארץ.

הצטרפו לאדל לסיבוב בדיוטי פרי, למרות שהיא אדל בספלוב. פליטת המירוץ למיליון אדל בספלוב ניצלה את מסיבת הגיוס שלה כדי להציג את החבר החדש.